TBS sponsorem Śląska Wrocław

TBS sponsorem Śląska Wrocław

W najbliższym sezonie Energa Basket Ligi wrocławski Śląsk będzie występował z logotypem Towarzystwa Budownictwa Społecznego Wrocław na swoich koszulkach. WKS podpisał z TBS-em kontrakt do końca czerwca 2020 roku.

O porozumieniu z TBS Wrocław klub poinformował na konferencji prasowej zorganizowanej w Haston City Hotel. W ramach nawiązanej współpracy logotyp TBS-u pojawi się na koszulkach meczowych i strojach sportowych zawodników. W trakcie spotkań domowych Śląska kibice zobaczą logo również na bandach elektronicznych. Ponadto TBS i Śląsk przygotują dla fanów specjalne akcje promocyjne (m.in. rozmaite konkursy podczas meczów).


– Śląsk Wrocław to firma-legenda w koszykówce w Polsce i w Europie. W ostatnich latach klub przeżywał różne zawirowania, ale jego szefowie konsekwentnie budowali drużynę tak, aby wróciła do polskiej ekstraklasy. I to się udało, z czego jako kibic bardzo się cieszę. Jestem przekonany, że ten zespół ma duży potencjał marketingowy i sportowy. Kibice we Wrocławiu odliczają już dni do startu nowego sezonu PLK z udziałem Śląska. Dlatego TBS Wrocław Sp. z o.o. zdecydował się wejść w świat sponsoringu sportowego i wesprzeć właśnie koszykarski Śląsk – wyjaśnia Marcin Kij, prezes zarządu TBS Wrocław Sp. z o.o.


Nawiązanie współpracy z koszykarskim Śląskiem to efekt przyjęcia przez spółkę nowej strategii biznesowej i marketingowej. Wszystko po to, aby lepiej zaprezentować wrocławianom, w tym także firmom, możliwości komercyjnej współpracy z TBS Wrocław na wielu nowych obszarach. Nowe aspekty działalności spółki będą rozwijane przez zarząd TBS Wrocław równolegle z budową mieszkań na wynajem. Strategia ta będzie realizowana pod handlową marką nawynajem.tbs.wroc.pl.

W komercyjnym obszarze strategii marketingowej spółki wyróżniono 4 kluczowe produkty: 1) wynajem lokali na cele użytkowe, 2) wynajem miejsc postojowych w podziemnych garażach budynków należących do spółki, 3) wynajem terenów na cele komercyjne na osiedlach zarządzanych przez TBS Wrocław, 4) usługi zarządzania nieruchomościami lub wspólnotami mieszkaniowymi.

TBS Wrocław jest w trakcie budowy dwóch nowych obiektów mieszkaniowo-usługowych na wrocławskich Żernikach i na Brochowie. Zakończenie inwestycji zaplanowano na przełom roku 2019 i 2020. Dzięki temu w ofercie spółki znajdzie się dodatkowo ponad 200 nowych mieszkań na wynajem oraz 13 lokali użytkowych i kilkadziesiąt miejsc postojowych. Spółka od 1 sierpnia do 30 września prowadzi akcję promocyjną wynajmu miejsc postojowych w garażach podziemnych na Brochowie, gdzie do dyspozycji wrocławian jest blisko 100 miejsc w niższej cenie. W 2020 roku spółka planuje rozpocząć budowę nowych osiedli mieszkaniowych wraz z lokalami użytkowymi na Brochowie i w Leśnicy. TBS Wrocław zamierza również wybudować nowy obiekt usługowo-handlowy na Pilczycach.

W ramach realizacji przyjętej strategii spółka zdecydowała się zaangażować w obszarze marketingu sportowego. Efektem tej decyzji jest współpraca z 17-krotnymi Mistrzami Polski.


– To dla nas duży zaszczyt, że jako TBS możemy zostać partnerem Śląska. Tym bardziej w szczególnym momencie dla wrocławskich koszykarzy, którzy wracają do ekstraklasy. Razem z drużyną chcemy osiągnąć sukces, na który zarówno klub, jak i nasza spółka są nastawione. Myślę, że to partnerstwo biznesowe pozwoli nam mocno i pozytywnie zaistnieć w świadomości wrocławian, bo koszykówka we Wrocławiu zawsze kojarzyła się z sukcesami – tłumaczył Marek Łapiński, wiceprezes zarządu TBS Wrocław Sp. z o.o.

– Cieszymy się, że naszym sponsorem została firma lokalna i przede wszystkim aktywna. Nie chodzi tylko o to, żeby logo TBS-u pojawiało się w wizerunku klubu, ale o to, żeby w pełni korzystać ze współpracy. TBS jest właśnie partnerem, na którego możemy liczyć. Mamy nadzieję, że razem zbudujemy markę i drużynę, z której zarówno wrocławianie, jak i firmy zaangażowane w projekt Śląsk Wrocław będą dumne  – dodał Michał Lizak, prezes spółki Śląsk Wrocław Basketball S.A.

Źródło: WKS Śląsk Wrocław